
Realizując kolejny etap naszej innowacji, wkroczyliśmy w świat komiksu. Zrobiliśmy to na podstawie treści mitów omawianych na lekcjach języka polskiego w klasie 6. Tym razem wykorzystaliśmy kolejne możliwości, które daje nam sztuczna inteligencja-nagrywanie filmów, tworzenie muzyki i generowanie obrazów. Za pomocą różnych aplikacji (prym wiodła Canva) uczniowie stworzyli własne wyobrażenie historii o mitycznych bohaterach. Wyobraźnia nie miała granic. To, co nas ograniczało, to jedynie liczba klatek. Uczniowie bardzo się postarali, a obrazy wygenerowane przez sztuczna inteligencji, mimo że nie zawsze doskonałe, w niecodzienny sposób przybliżają nam tamte opowieści, a jednocześnie przyciągają uwagę i utrwalają wiadomości. Nad wszystkim czuwała najważniejsza z bogiń-pani R. Zielińska-Fiedorow. Do zobaczenia już wkrótce.